בניית עסק אינטרנטי מניב ויצירת הכנסה בתוך 3 ימים בלבד בסדנא מעשית ואינטנסיבית

 

חופשי בקליק, סדנא מעשית-אינטנסיבית | איתי פז | Internet Success | שיווק באינטרנט

כל הרמות

סדנא מעשית-אינטנסיבית

3 ימים אינטנסיביים

בניית עסק אינטרנטי מניב ויצירת הכנסה בתוך 3 ימים בלבד בסדנא ייחודית ואינטנסיבית, שבה לא רק תלמד איך בונים עסק אינטרנטי מניב ולא רק מה צריך לעשות כדי להצליח, אלא אתה תקים אותו ביחד עם צוות מאמנים מקצועי, צעד-אחר-צעד, עד להשלמת בניית העסק ויצירת ההכנסה הראשונה שלך במהלך הסדנא עצמה.

  • כיצד בונים עסק אינטרנטי מניב תוך 3 ימים, המבוסס על הניסיון והמתודולוגיה של איתי פז.
  • בנה יחד עם המאמנים המקצועיים את העסק האינטרנטי המניב הראשון שלך.
  • בחר עסק המבוסס על נושא ותחום שאתה רוצה ואוהב שיוכל לפרנס אותך לטווח הארוך.

 

"חופשי בקליק, סדנא מעשית-אינטנסיבית" כולל:

48 שעות של יישום אינטנסיבי

עבוד בצמוד לצוות המקצועי ובנה יחד איתו, צעד-אחר-צעד, את העסק האינטרנטי המניב הראשון שלך בשלושה ימים, 48 שעות של יישום אינטנסיבי והגעה לתוצאות שידהימו אותך. בתוך יום אחד בלבד תבנה את המוצר הדיגיטלי הראשון שלך וביום השני כבר תהיה ערוך לקבלת כסף מלקוחות.

נכנסים בלי כלום ויוצאים עם עסק אינטרנטי עובד

היכנס לסדנה בלי עסק, אתר או הכנסה ובמהלך חמישה ימים אתה תבנה יחד עם המאמנים המקצועיים שלנו את העסק האינטרנטי המניב הראשון שלך, שייצר לך הכנסות כבר במהלך הסדנא עצמה.

הקמת מערך שיווק

למד ובנה מערך שיווק אינטרנטי, המבוסס על ערוצי השיווק אונליין החשובים ביותר לקידום העסק האינטרנטי שלך, איך הם עובדים ומה צריך לעשות כדי שהם יביאו לך תנועה איכותית חוזרת.

חשיבה של מצליחנים

למד איך בעלי עסקים אינטרנטיים מניבים חושבים, כיצד הם פועלים ועבור את התהליך האינטנסיבי לשינוי התודעה והמיינדסט שלך שיוביל אותך להפוך לסיפור הצלחה כבר במהלך הסדנא עצמה.

ליווי למינוף ויצירת הצלחה

קבל ליווי צמוד למשך 12 שבועות לאחר סיום הסדנא המעשית להמשך האצת הפעילות שלך במינוף העסק האינטרנטי תוך מענה על האתגרים והשאלות שלך.

להצטרפות מלא את הפרטים ותועבר לדף התשלום המאובטח