גלה את הסודות ליצירת גלי צונאמי של לקוחות פוטנציאלים ולהפוך אותם ללקוחות המייצרים כסף בעסק שלך!

 

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון

כל הרמות

ספר מאת יעקב איתי סמלסון

כל עסק מגיע לשלב בו הוא צריך עוד לקוחות. ישנן פעילויות מגוונות שכל בעל עסק יכול לעשות למטרה זו ובשנים האחרונות אנחנו מוצאים יותר ויותר עסקים שפונים אל רשת האינטרנט בחיפוש אחר לקוחות חדשים.

השלב הראשון בתהליך הוא הקמת אתר אינטרנט אולם מרבית בעלי העסקים מפסיקים בשלב זה ולא מבצעים את הפעילויות הנדרשות כדי שיגיעו אל האתר לקוחות פוטנציאלים. בעלי עסקים אשר יבצעו סדרה נכונה של פעולות בעקביות, ייצרו לעצמם צונאמי של לקוחות ויהפכו את העסק שלהם להצלחה!

הספר צונאמי של לקוחות נועד לכל בעלי העסקים שרוצים:

  • צונאמי של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך
  • לקוחות רעבים המוכנים לשלם את המחיר שלך
  • ויותר כסף בעסק

אינטרנט סקסס | Internet Success | איתי פז | שיווק באינטרנט

"צונאמי של לקוחות חדשים כולל" כולל:

טעויות נפוצות בבניית אסטרטגיה שיווקית

די להצליח בשיווק באינטרנט צריך לבנות אסטרטגיה שיווקית, אי אפשר לקום בבוקר ולהגיד לעצמך – היום אני מתחיל לשווק את העסק שלי – ובלי תכנון לצאת לדרך. בפרק זה תגלו מהן הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים וכיצד להימנע מהן.

15 העקרונות של שיטת Traffic Success

שיטת טראפיק סקסס הינה שיטה מובנת, מבוססת הניסיון הרב שלי, כיצד להפוך כל אתר, כל עסק למגנט ללקוחות – יישום 15 העקרונות יבטיח הצלחה עסקית ויותר כסף בעסק!

למה יש אנשים שמשיגים כל דבר ויש כאלה שלא?

ובכל זאת, תמיד יש אנשים שמצליחים ויש אנשים לא….. האם נגזר עלינו לא להצליח? ממש לא! קבלו את הסיבות המובילות אותנו לחוסר הצלחה מצד אחד ולהצלחה מצד שני

הפסיכולוגיה מאחורי יצירת התכנים ואיך מפתחים תוכן בפועל?

השיווק המודרני מבוסס תוכן, תוכן בעל ערך – והיום יותר מתמיד כמה שהתוכן בעל ערך רב יותר, כך התוצאות טובות יותר – בפרק זה תלמדו מהי הפסיכולוגיה העומדת מאחורי פיתוח תכנים מעולים, כאלה שקהל היעד שלהם יקרא בצמאון.

למה חשוב להביא הרבה (מאוד) מבקרים אל האתר, אל דף הנחיתה ואל דף המכירה?

הקמת אתר אינטרנט ולא עושים פעולות לחשיפת האתר – ואז מתפלאים שזה לא עובד! אתר ללא מבקרים הינו כמו מכונית ללא דלק – גלה את החשיבות העצומה להצלחה העסקית שלך בהזרמת אלפי מבקרים לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה.

הזרמת תנועה באמצעות רשימת התפוצה

הכסף הגדול נמצא ברשימת התפוצה – ללא ספק! וכדי לבנות רשימת תפוצה צריך תנועה….אחרת אין הרבה סיכוי לעשות ממנה כסף – בפרק זה תגלו מדוע בניית רשימת תפוצה קריטית להצלחת העסק שלך.

תנועה בתשלום

הצד השני של המטבע – אם עד עכשיו דיברתי על תנועה בחינם – למדו מדוע תנועה בתשלום תחזק ותעצים את הפעילות החינמית וכיצד לעשות זאת נכון מההתחלה