דיוור דואר אלקטרוני בצורה איכותית ואפקטיבית

 

רב-מסר, מערכת דיוור אלקטרוני | איתי פז | Internet Success | שיווק באינטרנט

כל הרמות

שירות אונליין

3 חודשים חינם!

הפוך למקצוען אמיתי, הצטרף לרב-מסר, מערכת דיוור אלקטרוני, הפצת ניוזלטר ומשלוח SMS, המתקדמת בישראל, שמתאימה לכל הרמות המקצועיות ותשפר את תוצאות העסק האינטרנטי שלך בצורה משמעותית.

  • פתרון מלא למשלוח דואר אלקטרוני בכל הרמות והכמויות בצורה איכותית ואפקטיבית.
  • ניהול, פילוח ואוטומטיזציה של רשימות והגעה לתוצאות מקסימליות.
  • המערכת המתקדמת והמקצועית בישראל לדיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר מעוצב.

 


 

"רב-מסר, מערכת דיוור אלקטרוני" כולל:

אמינות המערכת

רב-מסר הוא המותג הידוע והנפוץ ביותר בארץ לדיוור דואר אלקטרוני בצורה איכותית ואפקטיבית. שימוש ברב-מסר מעלה את קרנו של המותג שלך ומשרה ביטחון על הנמענים שלך שיש לך עסק שאפשר למסור לו בביטחון את כתובת הדוא"ל.

קלות תפעול והדרכה מלאה לתפעול המערכת

המערכת קלה לתפעול וידידותית למשתמש. למד צעד-אחר-צעד מעשרות סירטוני וידאו כיצד לתפעל את המערכת ולמקסם את התוצאות שלך ממנה.

ניהול רשימות מתוחכם

בנה מערך מתוחכם של רשימות תפוצה, נהל והפעל כללים לאופטימיזציה איכותית ולהגעה לתוצאות מקסימליות מרשימות הדיוור שלך.

מערך דיווח מתקדם

למערכת דוחות סטטיסטיים מפורטים על ביצועי כל אחד מהדיוורים האלקטרוניים שלך הכוללים: אחוזי פתיחה, מיילים חוזרים ונתוני הקלקות. תוכל לדעת את כמות וזהות האנשים שפתחו את הניוזלטר שלך ולשלוח אליהם דיוורי המשך למיקסום התוצאות שלך.

אוטומטיזציה מלאה

גלה איך לנצל לידים לא איכותיים, כיצד לייצר ערימות של לידים איכותיים, איפה מוצאים אותם ומה צריך לעשות כדי שיהפכו ללקוחות משלמים שלך.

יישום מהיר

שלח באופן אוטומטי לחלוטין סדרה בלתי מוגבלת ומתוזמנת לשיגור בתאריכים עתידיים של מסרי דואר אלקטרוני שנטענו מראש במערכת גם כשאתה עסוק בפעילויות אחרות או אפילו בחופשה.

עיצוב וגמישות

השתמש במגוון אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות. השתמש בעורך של רב-מסר כדי ליצור מסר מעוצב הכולל תמונות וקישורים. השתמש במערכת רב-תבנית המתקדמת, לעיצוב קל ופשוט של ניוזלטר בעל מראה נקי ומקצועי.