יעקב איתי סמלסון

יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | צוות המאמנים איתי פזמעל 25 שנות ניסיון בתחום הייטק בתפקידי ניהול בכירים בתחום הפיתוח, השיווק, המכירה, היישום, התמיכה, ההדרכה השיווק והמכירה של מערכות כספים (ניהול תזרים מזומנים) בחברות הכי גדולות בשוק הישראלי והבינלאומי.

לפני כ-7 שנים, פרש יעקב מתחום ההייטק והקים את בנתיב הרוח – עסק בתחום הרפואה המשלימה. לאחר תקופה של פעילות אופליין, יעקב הבין שהעתיד נמצא באונליין, והקים עסק אינטרנטי מצליח, מבוסס כולו על הזרמת תנועה בחינם שהביא אותו למקום הראשון בגוגל, להזרמת אלפי מבקרים בחודש לאתר ולהפוך את המבקרים ללקוחות המשלמים כסף!

ההצלחה לא נעלמה מעיני בעלי עסקים אחרים שהתחילו לבקש, תלמד, תלווה, תגלה לנו מה אתה עושה ויעקב, נאתר והקים את שיווק באינטרנט לעסקים.

במסגרת עבודתו, יעקב מלווה בעלי עסקים ליצירת נוכחות אפקטיבית באינטרנט, לרתימת המדיה החברתית על מנת להזרים תנועה איכותית לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה, בקלות ובמהירות תוך התבססות על פעולות חינמיות המייצרות זרם בלתי פוסק של מבקרים.

יעקב התמחה אצל מיטב משווקי האינטרנט בעולם וחבר בתוכנית מומנטום של איתי פז המשמש לו כמנטור עסקי.

התוצאות העסקיות של יעקב, מאז הקים את שיווק באינטרנט לעסקים מדברות בעד עצמן והוא משכיל להעביר את הידע שלו בהצלחה, במסגרת אירועים, כנסים, סדנאות, ליווי אישי ועוד תוך קבלת משובים ועדויות לרוב.

יעקב מתמחה בניהול תהליכי השקה של מוצרי מידע וביצע בעצמו השקות מצליחות ובינהם, טראפיק פורמולה, הזרמת תנועה בקלות ובמהירות, סודות מועדון החברים יחד עם איתי פז, יצירת הכנסה קבועה ויציבה בקלות ובמהירות, מנתונים ודוחות לכסף ולקוחות, כיצד להבין את נתוני הגולשים באמצעות גוגל אנליטיקס.

בנוסף ניהל (וממשיך לנהל) השקות מוצרי מידע של בעלי עסקים אחרים ובינהם, איתי פז – הכסף הגדול נמצא ברשימות התפוצה, חופשי בקליק – עכשיו לכל אחד יכול להיות עסק אינטרנטי מניב, זהר עמיהוד – להיות ראשון בגוגל, אריה ארליך – להפוך שעת עבודה לשעתיים תפוקה ועוד.