Internet Success – הבית שלך להצלחה עיסקית באינטרנט

איתי פז | Internet Success | שיווק באינטרנטברוכים הבאים לאתר Internet Success – הבית שלך להצלחה עיסקית באינטרנט!

רבות אני מדבר על הצלחה, הצלחה עסקית, הצלחה אישית, הצלחה בכל תחום ומישור שבו אנו פועלים, אולם כמשווק אינטרנט, הדבר המסמל עבורי ביותר את ההצלחה, בעיקר בתחילת הדרך, הוא השקל הראשון!

היכולת להרים מאפס עסק חדש, עסק מניב, ולייצר באמצעותו את השקל הראשון!

אני יודע, יש שאומרים, מה זה שקל! בשביל שקל אני מקים את העסק?

בוודאי שלא! אולם השקל הראשון יש לו השפעה ישירה משמעותית ביותר על דרך החשיבה שלך, כמשווק באינטרנט ועל ההבנה שלך, שזה אפשרי! אפשר למכור מוצר בשקל, בעשרה שקלים, במאה שקלים וכך הלאה – רק צריך להתחיל!

כמי שמלווה אלפי בעלי עסקים בארץ ובעולם, לרבות מתחילים שלא עשו זאת מעולם, אני רואה את השינוי שחל בעיניים שלהם (המשקפים את השינוי במיינדסט שלהם) ברגע שהם מצליחים לייצר את השקל הראשון – וזה פשוט מעורר השראה!

הדבר השני, הלא פחות חשוב, עבור משווק באינטרנט הוא ידע!

חד וחלק! ללא ידע איכותי, עדכני, זמין אין למשווק באינטרנט סיכוי להקים עסק מניב!

אנחנו חיים בעידן טכנולוגי, המשתנה בתדירות עצומה, מה שעבד אתמול כבר לא עובד היום, רשתות משנות את השם, את המראה, את הפונקציונאליות, מספיק אם נסתכל על השינויים שחלו בחודש האחרון בפייסבוק ובגוגל פלוס.

כמשווק באינטרנט אתה חייב לעצמך השכלה וידע! אתה חייב להכניס לתוכנית העבודה השבועית והחודשית שלך זמן איכות שבו אתה לומד, מרענן ומתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים, האסטרטגיות החדשות, הטכניקות, הרעיונות וכמובן, זריקת מרץ ודחיפה באמצעות סיפורי הצלחה.

זאת בדיוק הסיבה שהחלטתי להקים את Internet Success – הבית שלך להצלחה עיסקית באינטרנט!

זהו תוצר של חשיבה עמוקה מהי הדרך הטובה ביותר לעזור לך להשיג את מה שאתה מחפש – הקמת עסק אינטרנט מניב!

כאן תמצא ריכוז של ידע מהשורה הראשונה שלי ולא רק שלי, גם של מאמנים מובילים אשר הצטרפו אלי במטרה לקדם את היעד המשותף של כולנו

אני מזמין אותך, לחזור לכאן לעיתים קרובות, לקרוא פוסטים, לצפות בתכנים במסגרת WebTV וכמובן לבחור את חבילת הידע המתאימה ביותר עבורך
 

פורסם בקטגוריה שיווק באינטרנט, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.