איתי פז זהירות לקוחות לפניך!

איתי פז זהירות לקוחות לפניךבעל עסק, בעל אתר – מהו הדבר האחד, החשוב ביותר עבורך?

נכון! לקוחות!

בלי זרם בלתי פוסק של לקוחות חדשים לעסק שלך, לאתר שלך היכולת שלך להתמיד במחזור המכירות הקיים שלא לדבר על להגדיל את המכירות הוא – מאוד, מאוד, מאוד קטן!

מניסיוני, רוב בעלי העסקים וגם בעלי האתרים נרתעים מלבצע פעולות שיווק… חלק גדול מהם אומרים לעצמם – פה לאוזן יעבוד מצוין, יהיו לקוחות מרוצים והם יביאו לקוחות חדשים.

אבל בטח כבר יצא לך להבין – שזה ממש לא כך! ושיווק פה לאוזן לא בדיוק עובד.

אחרים אומרים לעצמם – מספיק לבנות אתר, לשים אותו ב"אינטרנט" וזהו – בלי לעשות שום פעולה נוספת אני אקבל לקוחות….

ואני שואל – מי בדיוק יביא לך לקוחות בגלל שיש לך אתר? גוגל? פייסבוק?

בטח גם כאן, יצא לך להבין, שזה לא בדיוק עובד……

טוב, אז משהו צריך לעשות – אבל מה?

מה הכי "קל" לעשות? להוציא כסף על…. שיווק מסורתי הכולל פליירים, מגנטים, פרסום במקומונים ואם יש כיסים יותר עמוקים – פרסום בעיתונות הארצית, רדיו וטלוויזיה.

עכשיו אני רוצה לשאול אותך שאלה כנה – מתי בפעם האחרונה עשית קמפיין שיווק מסורתי והוא באמת הביא לך לקוחות? או כיסה את ההשקעה?

האמת היא שככל הנראה אף פעם!

כיום, שיווק מסורתי כבר לא עובד והוא נחלת החברות הגדולות המפרסמות כדי להשיג מיתוג, חשיפה לאורך זמן, אבל עבורך כבעל עסק קטן – זה לא בשבילך!

ולמה זה כך?

כי היום, השיווק המודרני הוא שונה – השיווק המודרני הוא שיווק מבוסס תוכן!

מה זה שיווק מבוסס תוכן?

איתי פז זהירות לקוחות לפניךכשמו כן הוא – הלקוח שלך מחפש תוכן! תוכן! ותוכן!

הלקוח שלך מחפש פתרון – יכול להיות מהכיוון של הנאה או יכול להיות מכיוון של כאב (יותר אנשים קונים כדי לפתור כאב….) אבל לפני שהלקוח קונה הוא רוצה לקבל מספיק ערך, מספיק הבנה שהפתרון שאתה מציע – הוא הפתרון שהוא מחפש!

מהפכת השיווק המודרני עשתה שינוי מהותי בדרך שבא הלקוח בוחר את הספק שיספק לו את הפתרון שהוא מחפש – כיום יש לנו כמעט אין סוף מקורות שבהם הלקוחות שלך יכולים לקבל מידע, זה מתחיל כמובן באתרי המדיה החברתית שפייסבוק עדיין מובילה אותה אולם יש כמובן עוד אתרים כגון גוגל פלוס, לינקדין וטוויטר בתחומים מסוימים בארץ ובצורה משמעותית בחו"ל.

אבל זה כמובן לא הכל!

השיווק המודרני המבוסס תוכן, עושה שימוש מדהים ואפקטיבי באמצעות וידאו – וכאשר מדברים על וידאו הערוץ השולט הוא – יוטיוב!

הידעת שבכל דקה מעלים ליוטיוב יותר מ-60 שעות תוכן עסקי!

וידאו הינה הדרך הקלה ביותר להגיע היום ללקוחות, ולקצר מאוד את השלבים ההכרחיים בלשכנע את הלקוח שאתה הפתרון עבורו. עכשיו אני לא יודע אם אתה מצלם סרטוני וידאו אבל אם אתה כמו רוב העסקים…. אז סביר להניח שלא…. ואם זה המצב – אתה משאיר את הקרקע למתחרים שלך להשיג את הלקוחות שלך!

עסק שמוכן לצאת מאזור הנוחות שלו – ולהשתמש בווידאו – יגיע ליותר לקוחות ויתברג בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל לפני תוכן כתוב…. ואתם יודעים מה אומרים – אם אתם לא בעמוד הראשון של גוגל – אתם לא קיימים….

היום, כאשר לכל אחד יש טלפון חכם בעל מצלמה איכותית, לעשות סרטון וידאו ולהעלות אותו ליוטיוב הפך להיות פעולה פשוטה – שיכולה להזרים לכם אין סוף לקוחות!

ובכלל כאשר מדברים על וידאו, יש עוד ערוצי וידאו מעולים שניתן לממש אותם בעסק שלכם, ניתן להעלות סרטונים לפייסבוק, לגוגל פלוס ועוד הרבה מאוד ערוצים בעולם שבכולם ניתן לכתוב בעברית (אם זה השוק שלך) וליהנות מקידום אורגני בחינם!

חוץ מווידאו, יש לנו כמובן את אתרי המאמרים למיניהם, שהם ניתן להעלות תוכן, אפילו תוכן רב, מניע לפעולה המזרים עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם!

איתי פז זהירות לקוחות לפניך הינה נוסחה, שיטה, דרך פעולה שכל מי שיבחר ליישם אותה יגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות והכסף בעסק שלכם! והכי יפה היא לא עולה שקל! לא צריך להוציא כסף על פרסום כדי להגיע ללקוחות חדשים!

ככל שתהיו פעילים יותר באתר שלכם, שכמובן צריך להיות בנוי נכון, כזה הרותם את העוצמה של האינטרנט והמדיה החברתית ומשתמש בה כדי לשכנע לקוחות שאתם הפתרון, ככל שתהיו פעילים יותר ברחבי המדיה הדיגיטאלית הכוללת אתרי מדיה חברתית, אתרי וידאו, אתרי מאמרים, פורומים ועוד – כך תצליחו להשיג עוד ועוד ועוד חשיפה, עוד תנועה של לקוחות פוטנציאלים לאתר / עסק שלכם ועוד לקוחות המוכנים להוציא את כספם אצלכם ולא אצל אף אחד אחר!

השיווק המודרני, שיווק מבוסס תוכן מחייב אתכם כבעלי עסק / אתר לשנות את הגישה – לא יותר לבצע שיווק "צועק" המכריז בקולי קולות באמצעות פרסום אגרסיבי – אנחנו הפתרון שלכם – אלא לבצע שיווק "מחנך" המלמד את הקהל שלכם – מספק ערך – המספק הסברים – הגורם ללקוח הפוטנציאלי לחבב אתכם, להאמין בכם – הגורם ללקוח להגיד לעצמו – וואו! זה בדיוק מה שחיפשתי!

מהי נוסחת איתי פז זהירות לקוחות לפניך?

  • במרכז הפעילות חייב להיות אתר אינטרנט, עצמאי, שיושב על אחסון שלכם והינו נכון מבחינה שיווקית
    בלוג פעיל באתר, המספק תוכן בעל ערך רב, ומתעדכן לפחות פעם בשבוע!
  • רשימת תפוצה המנוהלת במערכת דיוור בהתאם לחוק במדינת ישראל ומאפשר להכניס אנשים ממקומות שונות על מנת להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים, לבנות מולם מערכת יחסים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים בעסק
  • נוכחות אינטרנטית פעילה ואיכותית באתרי המדיה הדיגיטאלית לרבות פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדין, אתרי מאמרים, פורומים וכמובן – יוטיוב!
  • יישום תוכנית שיווק מסודרת, עקבית, המזינה את האתר שלכם ואת אתרי המדיה הדיגיטאלית בתוכן בעל ערך המושך עוד ועוד לקוחות לעסק שלכם
  • וכמובן, מוצרים / שירותים למכור

היום יותר מתמיד יש לכם הזדמנות להשיג עוד ועוד לקוחות לעסק שלכם – שיווק מבוסס תוכן הוא ההזדמנות לספק מוצרי מידע דיגיטליים בנוסף למוצר או שירות שאתם כבר מספקים כיום.

בשנת 2015 צופים שהיקף המכירות באינטרנט יהיה כ-1.5 טריליון דולר (אחד ו-12 אפסים). בנוסף היקף המכירות של ספרים דיגיטליים יעמוד ב-2015 על 14 מיליארד דולר בכל העולם! וואו!

ספר דיגיטלי, היא הדרך הקלה ביותר לייצר מוצר מידע ולשווק אותו באינטרנט. בסה"כ פותחים מעבד תמלילים, כותבים מספר עמודים לא רב (עד 30) וזהו – יש לכם מקור הכנסה נוסף בעסק – כבר אמרנו מעל 14 מיליארד דולר בשנה!

אם אתם תהיו באינטרנט, ותציעו ערך – אתם תייצרו כסף באינטרנט ו/או תגדילו את ההכנסה החודשית שלכם!

אם תתנו לקול הקטן שלכם לנצח, תישארו תקועים באזור הנוחות ותפסלו זאת על הסף – אתם תשאירו את הקרקע למתחרים שלכם ולא תעשו עוד כסף!

החדשות הטובות שכל אחד יכול, עם ההדרכה המתאימה, והליווי המתאים, להגדיל את ההכנסות באמצעות האינטרנט. והדבר הכי יפה שלא צריך להיות "איש טכני"!

להפך, כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, אין שום יתרון לאיש טכני, כל מה שאתם צריכים לדעת זה להזיז את העכבר ולהקליד על המקלדת – וכאמור, עם הדרכה וליווי מתאימים – תוכלו להקים או למנף את העסק שלכם באמצעות האינטרנט.

נוסחת איתי פז זהירות לקוחות לפניך עובדת! וזאת עובדה!

אנחנו מיישמים אותה שוב ושוב בארץ ובחו"ל והיא מביאה לנו תוצאות – לקוחות שלנו מיישמים אותה והם מקבלים תוצאות!

השיווק המודרני, שיווק מבוסס תוכן – עובד!

עכשיו נשאלת השאלה – מה אתה מוכן לעשות? האם אתה מוכן לעשות את כל מה שצריך כדי להצליח? האם אתה מוכן לעשות הכל כדי לייצר זרם בלתי פוסק של לקוחות שרוצים לקנות ממך?

נשמח לקרוא את תשובתך – כאן למטה – בתגובות
כמו כן, אתה מוזמן לשאול שאלות ו/או לכתוב לנו מה חשבת וכיצד אתה הולך ליישם זאת בעסק שלך.

בהצלחה
איתי פז!

 

פורסם בקטגוריה שיווק באינטרנט, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.